DIALOG Z DUSZĄ.
CO DUSZA CHCIAŁABY CI POWIEDZIEĆ I JAK TO USŁYSZEĆ?

Czy Dusza do nas mówi? Czy ona w ogóle chce z nami kontaktu?

Zastanawiałaś/ zastanawiałeś się kiedyś nad swoją relacją z Nią? Czy poświęcasz czasem chwilę, by zatrzymać się i wejść w kontakt z Nią, by usłyszeć, co ona chciałaby Ci powiedzieć?

Być może w tym miejscu zadasz podstawowe pytanie: „Jak to w ogóle zrobić, żeby ona się do mnie odezwała?” Mogę opowiedzieć jedynie o swoich doświadczeniach – jak zawsze na tej stronie.


W jaki sposób kontaktuję się ze swoją duszą?

1.       SAMOTNOŚĆ I CISZA

Potrzebuję być sama. I najlepszą melodią do takiej praktyki jest cisza (lub jedynie odgłosy natury, gdy jestem w lesie, na łące, nad jeziorem lub nad morzem). Znam siebie i wiem, że jeszcze zdarza mi się takie coś, że gdy są koło mnie inne osoby za bardzo wchodzę w role, które rezonują z rolami, które oni przyjmują dlatego wybieram samotność do takich praktyk. Generalnie chodzi o to, że
w samotności najłatwiej jest być po prostu sobą i wejść w kontakt ze swoim wewnętrznym JA.
A warto postarać się o ten kontakt. Kto raz spróbował i zanurzył się w to uczucie, powraca później przy każdej nadarzającej się okazji.

2.       PROŚBA O KONTAKT

To słowo „prośba” istnieje bardziej dla umysłu, bo moim zdaniem dusza, aby się z nami skontaktować  nie potrzebuje żadnego umownego sygnału, słowa klucza czy też znaku. Ona nieustannie jest z nami w kontakcie, tylko my nie jesteśmy na tyle uważni, by to dostrzec. Zatem prośba o kontakt jest zwyczajną chwilą zatrzymania się z uwagą w Tu i Teraz. Możesz zamknąć oczy – mi osobiście to bardzo pomaga.

3.        SKUPIENIE NA ODDECHU

Moja dusza uwielbia oddychać w moim ciele. Nie wiem jak to powiedzieć - ona po prostu lubi głęboko oddychać za pośrednictwem ciała i to ją jakby „uaktywnia” we mnie. Dobrze, gdy wdech
i wydech jest spokojny i długi, a nasza uwaga jest skupiona na obserwacji oddechu.

4.       BĄDŹ

Poczuj, że  jesteś. Jesteś dokładnie tu i teraz. Powiedz sobie nawet na głos kilka razy:
„JESTEM” - następnie poczuj to, że JESTEŚ.

Jesteś w  tym miejscu, w tym oddechu, poczuj, co się dzieje wokół Ciebie, co odczuwasz, co się pojawia, jak w Twoim odczuciu zmienia się przestrzeń?

5.       OBSERWACJA ODCZUĆ

I czas na najpiękniejszą część – kwintesencja kontaktu.
Trwaj w tym, co do Ciebie przychodzi.
Jakie odczucia? 
Czy pojawiają się myśli? 
Jak się czujesz? 
Co w tym momencie dominuje? 
Może spokój, może wolność? A może coś jeszcze innego?  
Możesz otworzyć oczy i popatrzeć świadomie na rzeczywistość oczami duszy.


Jesteś sama/sam, więc śmiało. Odwagi w odczuwaniu, w doświadczaniu i obserwowaniu. Wszystko, co robisz jest właściwe i dobre. Dusza jest tu przewodnikiem i za chwilę przekaże Ci coś niezwykle interesującego J Pozwól jej na to. 

Pozwól jej się rozgościć w Tobie… aż chce się wówczas powiedzieć „CHWILO TRWAJ WIECZNIE” J

Jeżeli masz pytanie do Duszy, być może uzyskasz (poczujesz) odpowiedź podczas takiego kontaktu. Może tak się zdarzyć, że Dusza wykorzysta w najbliższym czasie różne sytuacje z Twojego życia i będzie odpowiadać Ci poprzez znaki – o znakach pisałam między innymi w tych postach:




Wypatruj zatem znaków (słowa usłyszanej piosenki, spotkane osoby, spotykane treści artykułów w Internecie, cytaty z książki, rozmowy na ulicy z ludźmi, ze znajomymi, silne przeczucia). Najważniejsze jest, by być uważnym i obecnym przez jak najdłuższy czas Ci się uda i szukać odpowiedzi nawet w najmniejszym szczególe, który pojawi się  w Twojej przestrzeni.

Wszystkie posty z tego blogu są inspirowane takimi rozmowami z moją Duszą. Większość treści jest zainspirowanych przez:

- kontakt ze swoim wnętrzem podczas i po medytacji, 
- kontakt z naturą, 
- chwile uważności w Tu i Teraz,
- spotkania z Duszą w takiej formie jaką opisałam wyżej.






Komentarze

Prześlij komentarz

Najchętniej czytane