2 sierpnia - NÓW

 MOC SERCA

Nów to mój ulubiony czas. Odnoszę wrażenie, że daje tyle możliwości, otwiera nowe bramy
 i rozwiązania.

Już od 2 sierpnia nadchodzi moment, by odnaleźć w sobie siłę i moc, dzięki której uda się wydobyć prawdę 

o sobie i z zaufaniem ukazać ją światu. 

Odnajdź w sobie odwagę, by pokazać, że TAKA/TAKI właśnie jesteś! 

Kim tak naprawdę jesteś..?
Co pragniesz wyrazić..? 
Jak manifestujesz swoją obecność w świecie...? 

Usiądę spokojnie znajdując pole harmonii w mojej przestrzeni i kierując świadomość do poziomu serca poczuję, co Dusza pragnie mi przekazać. 
 W jakikolwiek sposób sobie wymarzę dany moment, cokolwiek w danej chwili okaże się dla mnie odpowiednie
i właściwe, cokolwiek poczuję - za tym pójdę. 

Dam sobie Prawo do otwartego wyrażania siebie.


Dialog z Duszą :

Ja: Co tak naprawdę wyraża moją Istotę..?

Dusza: Jestem TU, by BYĆ, ISTNIEĆ, BAWIĆ SIĘ z Tobą, 
CIESZYĆ SIĘ MIŁOŚCIĄ BEZTROSKĄ. 
Jakakolwiek ona chciałaby być - po prostu BĄDŹ.

Jesteś Kim Jesteś i taka pozostań!

Tu i teraz zatrzymaj się, popatrz, poczuj, wznieś się ponad to, co widzisz i zatrzymaj obraz.
Kreuj radość, szczęście i to, co piękne.
Żyj w kokonie miłości i radości, bądź sobą i nie udawaj, 
żyj bez masek, bez łez, bez smutków, 
bez demonów i blokad.
Dawaj siebie innym...
Raduj się chwilą....


I nastąpiła chwila wsłuchania się w siebie.... 

co chciałabym teraz zrobić, jak wyrazić swoją Istotę, 
swoje Jestestwo...?

Chcę kreować szczęście, chcę doświadczać rozwoju poprzez miłość, radość, przyjemność 
i szczęście.


I już czuję. Czas malować. Czas stworzyć coś miłego dla oka, dla duszy, dla harmonii...


Inspiracją do odpowiedzi na pytania  z początku wpisu był dla mnie poniższy artykuł:


http://moonsetstory.blogspot.fr/2016/07/now-w-lwie-2-sierpnia-2016.html

Przeczytałam kilka pierwszych zdań i już wiedziałam...już poczułam, że nadchodzi właśnie
"wspaniały czas na twórczość i odkrywanie nowych sposobów wyrażania siebie..."

Chociażby to miejsce tutaj..... :)




Komentarze

  1. Serio będziesz malować ?? jeżeli tak pięknie jak piszesz to już nie mogę się doczekać. AĆ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję tylko od czasu do czasu jak poczuję odpowiedni moment :) nie wiem czy wychodzi to pięknie, według mnie liczy się sam proces tworzenia i całą radością jest samo malowanie podczas wsłuchiwania się jak poprowadzi twoją rękę intuicja :)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Najchętniej czytane