KRYSZTAŁOWE INTENCJE

Lubię spędzać czas sama ze sobą. Prawda jest taka, że gdy jestem sama i nie rozprasza mnie nic dookoła, wówczas prędzej usłyszę i wyczuję,  czego tak naprawdę pragnę i chcę. Lubię być wtedy prowadzona przez znaki, które się pojawiają. W danym momencie samotności staję się bardziej uważna na otaczającą mnie rzeczywistość, zdarzenia i sygnały dochodzące z wszechświata.

Świeczka już zapalona, połączenie z duszą zainicjowane i w obecności kryształu górskiego odczuwam jak moja egzystencja w danej chwili staje się czysta, bez żadnych naleciałości, negatywnych energii czy też myśli. Czuję spokój i harmonię jakiej potrzebuję. Uwielbiam odczuwać subtelną energię kryształu kierowaną do mnie. Wyobrażam sobie jak jego niewidzialne esencje wpływają do mojego wnętrza i inspirują mnie do utrzymywania jedynie czysto-kryształowych myśli, intencji i działań. Po chwili nie tylko sobie to wyobrażam, ale również czuję.

Kryształ, o którym mowa przyszedł do mnie wiele lat temu. To prezent.. mało powiedziane – okazał się DAREM. Dziś przemówił do mnie swoimi spokojnymi wibracjami, gdy przechodząc obok niego na balkonie poczułam, że zwraca na siebie moją uwagę. Kilka dni temu położyłam go na balkonie
 w promieniach słonecznych, by naładował się nimi.

On ma w sobie taką moc, której nie umiem wytłumaczyć.  Z każdą minutą, gdy to piszę czuję jak wzrastam i ładuję się nieopisanym szczęściem i cudownym nastrojem. Gdy zbliżam do niego swoje dłonie czuję w nich przyjemne mrowienie. Patrzę na niego, dotykam go, skupiam się na nim
i zachęcam go : „Mów…”. 

I On mówi..

„Magia dzieje się, gdy tylko zaprosisz ją do swojego życia i otworzysz się na nią. Im bardziej zachęcasz ją i zauważasz, tym chętniej ona się ujawnia i oswaja z Tobą. Wiara to nie wszystko, zacznij działać i dostrzegać magiczne chwile, znaki i sytuacje. Im więcej dobra i czystości dostrzegasz, tym więcej do Ciebie przyjdzie takich właśnie wartości. Im więcej nakarmisz się czystymi, kryształowo-czystymi intencjami, tym szybciej wrócisz do równowagi nawet po chwilach zdenerwowania.

Samotność jest cudowna, gdy tylko korzystamy z niej w zdrowy sposób (oczywiście dla każdego, co innego jest zdrowe i odpowiednie). Ważne, by słuchać swojego ciała i potrzeb. Istotne, by być uważnym i podążać za głosem duszy i ciała, które podpowie kiedy i ile czasu poświęcić na bycie samemu ze sobą.

W momencie tak intymnym jak wsłuchiwanie się w siebie, gdy nie ma w pobliżu rozpraszaczy, wyraźnie usłyszysz czego pragniesz i na czym warto się skupić w najbliższym czasie. Wyraźnie poczujesz to w sercu, poczujesz pewność i jasność pomysłu, który siedział cichutko do tej pory, bo przygłuszany był przez otoczenie.

Zaakceptuj każdą część siebie…. Każdą… 
ponieważ jesteś piękną Istotą ze wszystkim, co jest w Tobie i co jest Tobą...”



Mój przyjaciel Kryształ

Obraz w tle autorstwa "Obrazy LiliArt"



Komentarze

Najchętniej czytane