KONIEC STAREGO, CZAS PRZYWITAĆ NOWE!

Masz wpływ na wszystko, co dotyczy Ciebie.

Czułam przez skórę, że nadchodzi czas, by przyjrzeć się sobie uważniej i poprosić Anioła Stróża lub Przewodnika (którykolwiek jest nam bliższy), by pomógł nam spojrzeć w siebie. Pewnie dlatego od kilku dni miałam tak wielką potrzebę pobycia w samotności. Ten czas sprzyja na ciszę i wsłuchanie się w siebie.

Bardzo zachęcam Cię do codziennego zainwestowania choć chwili dla siebie i zajrzenia, co kryje się w Tobie. Poświęć sobie chwilę uwagi, zauważ siebie samego i doceń siebie w taki sposób.

U mnie wszystkie znaki znów potwierdziły, że to, co obserwujemy w zmianach faz Księżyca ma wpływ na moje życie. Nawet jeżeli nie do końca zdaję sobie z tego sprawę.

Dziś dopiero zauważyłam, że zbliża się wielkimi krokami NÓW (mój ulubiony czas, a jakże :) ).
I już stało się dla mnie jasne skąd odczuwanie takiej, a nie innej energii, skąd wczorajsza medytacja i dialog z kryształem górskim, który oczyszczał i przekazywał magię intencji.

 Zrozumiałam też dlaczego po tylu intensywnych i bogatych w spotkania dniach, nastąpiła nieodparta chęć zaszycia się w ciszy bezpiecznej przystani domowego ogniska.

Warto wziąć pod uwagę, że od teraz przychodzi czas zamknięcia starego, a rozpoczęcia nowego. Ten czas będzie szczególny, bo otwiera nowy cykl i dla każdego z nas rozpoczyna się nowy rok osobisty. Z czym to się wiąże? Ja to odbieram jako ogromną dawkę energii, którą warto zainwestować w NOWĄ, lepszą jakość nadchodzących miesięcy, a być może nawet lat.

Nie wiem jak WY, ale ja bardzo czuję tę energię nowych możliwości. Nie dość, że przychodzą mi w myślach słowa „spójrz głębiej”- w siebie, wsłuchaj się w potrzeby ciała i serca, dąż do głębokiej odnowy i zmian…. To dodatkowo od kilku dni przebudzam się o 5:55. Zdarza się również,
że w ciągu dnia moją uwagę przykuwają liczne zestawienia „5”.

Innym zestawieniem liczb, które obserwuję to 21:10,  21:12, 22:12, 12:22.

Tak, zwracam uwagę na znaki dookoła. Takie zestawienie cyfr 1 i 2 zdaje się mówić:

„Nasze myśli są jak ziarna, które zaczynają wschodzić. Masz teraz możliwość zobaczenia kilku dowodów potwierdzających jak twoje pragnienia mogą owocować. To są oznaki tego, że rzeczy będą i wzrastają w kierunku, który zainicjowałeś. Utrzymuj się w wierze!”


To cudowne, bo właśnie tak działam od niedawna i dostaję potwierdzenie, że idę w dobrym kierunku! Staram się zasiewać tylko takie myśli, które chciałabym, by rozkwitły. Unikam myśli, które niszczą, dołują, obniżają dobre nastroje. Już nie raz zauważyłam jak wielką siłę mają MYŚLI,  dlatego ich nie lekceważę, nauczyłam się je szanować i zwracam uwagę O CZYM MYŚLĘ.. Wierzę, że właśnie te pozytywne myśli, którymi karmię siebie i innych, sprawią nadejście pięknej zmiany, którą przepowiadają zestawienia licznych "555":

„Zapnij pasy bezpieczeństwa. Znaczące zmiany nadchodzą w twoim życiu. Te zmiany nie powinny być postrzegane jako pozytywne lub negatywne, przecież każda zmiana jest naturalną częścią płynącego życia. Być może ta zmiana jest odpowiedzią na twoje modlitwy, więc kontynuuj widzenie i odczuwanie siebie jako pozostającego w pokoju”

Jestem bardzo szczęśliwa i pełna radości, gdy widzę, że podążając za intuicją i wsłuchując się w swoje wewnętrzne potrzeby, zauważam celność i lekkość z jaką wykonuję kolejne kroki i wszystko układa się w sensowną całość.

Daj się ponieść życiu, znakom, posłuchaj siebie, poczuj, co chce Ci powiedzieć Twoje ciało i spójrz głębiej…

Popatrz sobie w oczy i odpowiedz sobie na pytanie czego potrzebuje Twoje serce do szczęścia?
Co ukrywa pod skorupką i lękiem?
Czego jeszcze Ci brakuje, a czego jest za dużo i co Ciebie przytłacza?

Fantastyczny czas! Oczyść umysł, ciało i serce ze wszystkiego, co Ci nie służy.

I pamiętaj:

„Im więcej zrobimy przestrzeni wokół siebie i w sobie w tym czasie , tym więcej zaprosimy Nowego”.

Dla dociekliwych polecam lekturę artykułu, w którym opisany jest każdy cykl (nowy rok osobisty),
w który wchodzimy z datą 1 września. 

http://moonsetstory.blogspot.com/2013/08/now-509-2013-poczatek-nowego-cyklu.html


Ja zbliżam się do bramy cyklu numer 1.
Czuję się podekscytowana tym, co nadejdzie, a czuję, że będzie się działo wiele dobrego.

Czego i Wam życzę z całego serca <3





Komentarze

Najchętniej czytane